Forum Mieszkańcy Liwieckiej 17 Strona Główna Mieszkańcy Liwieckiej 17

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co z gazem?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mieszkańcy Liwieckiej 17 Strona Główna -> Wieści z budowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
phare




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:15, 23 Lip 2007    Temat postu:

Jarek napisał:
ja już wykańczam; mam nadzieję się w lipcu już przeprowadzić...


Wyglada na to ze gaz dopiero bedzie we wrzesniu ops Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin.Janas




Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:21, 30 Lip 2007    Temat postu: kiedy akty notarialne

CZy ktoś wie na kiedy beda akty notatialne i na czym polega problem z gazownią?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadranka1




Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:38, 15 Paź 2007    Temat postu: gaz i piec

Jarek napisał:
rozmawiałem wczoraj w biurze EGRIBu i dowiedziałem się, że dzisiaj mają zacząć kopać pod rury na gaz i do końca maja skończą; piec podobno już jest zamówiony; do końca czerwca są duże szanse na odbiory i akty notarialne na początku lipca; już trzeba podpisywać umowy ze STOENem na dostawę prądu w biurze EGRIBu;


Witajcie:)
Minął czerwiec, lipiec, wrzesień zima idzie... a czy ktos cos wie o gazie? Widziałam rozkopy i ekipę, która cos tam grzebała przy skrzynce z gazem, ale na jakim etapie jest sprawa ogrzewania na dzień dzisiejszy nie wiem:(
Wieczory i ranki chłodne i szczerze podziwiam tych, co już zasiedlili swoje wymarzone M! Oczywiście sa różne urzadzenia grzewcze (i inne sposoby:)) by się dogrzeać, ale zimne rury zimową pora to nic fajnego...

Prąd jest i owszem..., ale co z gazem?
Zaczynam wpadać w lekką panikęSmile

Pozdrawiam
J


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek




Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:33, 16 Paź 2007    Temat postu:

wg EGRIBu 2-3 tygodnie, wg wykonawców wykopu ok. 15 listopada; ciekawe co będzie jak przyjdzie porządny mróz i rury popękają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadranka1




Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:50, 28 Paź 2007    Temat postu: gaz...

Solar napisał:
Wtajemniczona moze nie jestem, ale na pismie Egrib poinformował mnie, że gaz ma zostac podłączony do końca czerwca 2007 roku.



Nie chce być monotematyczna, ale co z gazem? Czy ktoś wie? Podobno piec jest gdzieś zadekowany w garażu? Bez ogrzewania ciężko coś robićSad Mój majster żalił się, że pod prtekstem drobnych zakupów w Brico podjechał, żeby ... ogrzać się nieco! Smile

Czy ktoś położył parkiet drewniany bez obaw, że on ucierpi?

Pozdro
J.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek




Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:58, 29 Paź 2007    Temat postu:

podobno wszystko jest zrobione w budynku tylko nitka naszego gazociągu nie została jeszcze podłączona do sieci; wymaga to jakichś wykopów itd. ostatni termin jaki usłyszałem to koniec listopada...(to już chyba 101 termin o jakim słyszałem)
my się grzejemy olejakiem; nie jest źle, ale za prąd to fortunę zapłacimy; żeby się nie denerwować na patrzę na licznik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dan




Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:17, 30 Paź 2007    Temat postu:

wniosek plynie z tego kolejny, ze byc moze juz na wiosne... tylko ktorego roku??
co z wydluzeniem terminu oddania budynku?? czy ktos cos wie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Solar




Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:41, 01 Lis 2007    Temat postu: Info od pani B

Wczoraj dowiedzialam sie od pani kierownik budowy, ze we wtorek ma nastapic odbior budynku przez nadzor budowlany, a jesli to nastapi to sa duze szanse na szybkie grzanie.
Trzymajmy kciuki!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
phare




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:49, 01 Lis 2007    Temat postu: Re: Info od pani B

Solar napisał:
Wczoraj dowiedzialam sie od pani kierownik budowy, ze we wtorek ma nastapic odbior budynku przez nadzor budowlany, a jesli to nastapi to sa duze szanse na szybkie grzanie.
Trzymajmy kciuki!!


Tez znam ten termin - tylko ze padła uwaga iz ciepło w mieszkaniach dopiero pod koniec listopada. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hary




Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:40, 02 Lis 2007    Temat postu:

Witam Wszystkich, dawno się nie odzywałem, ale widzę, że forum nieco ożyło...
Drobna uwaga, jak już kiedyś założą Wam piec CO, weźcie kogoś niezależnego, najlepiej z serwisu, żeby sprawdził i wyregulował. U nasz czujka pogodowa była, ale w pudełku na podłodze, bo zapomnieli podłączyć Smile więc dzień i noc piec kotłował bez sensu. Sprawa druga - czy macie termostaty na kaloryferach? polecam sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dan




Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:50, 05 Lis 2007    Temat postu:

witajcie,
udalo mi sie odebrac mieszkanie.hmmm, w miedzyczasie ktos zdazyl zalac mi lazienke, zatem o glazurze moge znowu zapomniec...a mrozy tuz, tuz...
o termostatach nie pomyslalem, pewnie zalicze wtope, ale trudno, mam na szczescie tylko 3 grzejniki. w kazdym razie mierniki ciepla sa skrzetnie chowane, gdyz sa bardzo drogie i zaloza jak zaczna faktycznie grzac (slowa p. kierownik) czyli mniej wiecej nie wiadomo kiedy...
za to winda dziala... szkoda tylko ze nikt nie wpadl na pomysl obicia jest dechami celem zabezpieczenia przed uszkodzeniami... tak sie robi na cywilizowanych budowach...
byle do wiosny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek




Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:05, 05 Lis 2007    Temat postu:

z tą windą to żart, czy na prawdę działa? na klatce od sztabowej nie działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
phare




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:02, 06 Lis 2007    Temat postu:

Jarek napisał:
z tą windą to żart, czy na prawdę działa? na klatce od sztabowej nie działa


Winda w klatce od strony Liwieckiej faktycznie działa. Oczywistym błędem jest brak zabezpieczeń skoro tak wiele lokali bedzie jeszcze wykańczanych. A moze uruchomili tylko na chwile ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Solar




Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:17, 13 Lis 2007    Temat postu: winda

winda od strony sztabowej dziala od soboty, czesciowo jest juz zabezpieczona dzieki jednemu przemilemu sasiadowi Smile
Kiedy wlacza gaz???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jadranka1




Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:48, 13 Lis 2007    Temat postu:

witam,
dziś zadzwoniłam do pani kierownik, usłyszałam, że za 2-3 tygodnie ma byc... któraż to obietnica z kolei... wspomniałam o nadchodzącej zimie, kolejnej już, która może pokrzyżować plany:((

pozdrawiam,
j.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mieszkańcy Liwieckiej 17 Strona Główna -> Wieści z budowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin